Vajadzīgi vairāk klientu Jūsu uzņēmumam?

NAV PLĀNA = NAV IZAUGSMES!

Mēs dzīvojam 21.gs., tehnoloģiju laikmetā – ir jāizmanto visi iespējamie veidi, lai ieinteresētu savu mērķa auditoriju. Priekš biznesa tagad ir zelta laiki, jo, ja Jums ir labs produkts, unikāls savā jomā, tad jums nesastādīs nekādas problēmas to pārdot, kaut vai otrā pasaules malā. Internets mūs visus apvieno, ja vēl pievienojam tam visam piegādes pakalpojumu sniedzējus, tad ir saprotams, ka viss ir iespējams.  Vienīgais, kas jums ir nepieciešams, lai veiksmīgi pārdotu savu produktu – ir spēcīga reklāmas kampaņa ar mērķa auditorijas noteikšanu un tās uzrunāšanu.

Mārketings / Tirgzinības var būt nomocošas. Labās ziņas ir – Jums tagad ir palīgs!

Auditorijas Analīze

Mērķauditorijas analīze ir uzdevums, kuru projekta sākumā bieži veic tehniskie autori.

Lasīt vairāk
Mērķauditorijas analīze ir uzdevums, kuru projekta sākumā bieži veic tehniskie autori. Tas sastāv no auditorijas novērtēšanas, lai pārliecinātos, ka viņiem sniegtā informācija ir atbilstošā līmenī.

Auditorijas analīze ietver auditorijas identificēšanu un runas pielāgošanu viņu interesēm, izpratnes līmenim, attieksmei un uzskatiem. Uz auditoriju vērsta pieeja ir svarīga, jo runātāja efektivitāte tiks uzlabota, ja prezentācija tiks izveidota un sniegta atbilstošā veidā. Bieži ir grūti identificēt auditoriju, veicot plašus pētījumus, tāpēc auditorijas adaptācija bieži ir atkarīga no veselīgas iztēles izmantošanas.

Tāpat kā daudzos vērtīgos rīkos, auditorijas analīzi var izmantot ļoti plaši. Runas pielāgošana auditorijai nav tas pats, kas vienkārši pateikt auditorijai to, ko viņi vēlas dzirdēt. Mērķauditorijas analīze nenozīmē “pārākumu” vai “klanīšanos” sabiedrībai. Drīzāk adaptācija nosaka stilistisko un satura izvēli, ko runātājs izvēlas prezentācijai. Pielāgošana mērķauditorijai bieži nozīmē iet pa ļoti smalku līniju starp pārlieku pielīšanas un nepietiekamu pretīm nākšanu – atšķirību, ko var labāk novērtēt, izprotot šī amata vispārējās sastāvdaļas.

Majaslapu Izstrāde

Interneta attīstība attiecas uz uzdevumiem, kas saistīti ar mājas lapu izstrādi …

Lasīt vairāk
Interneta attīstība attiecas uz uzdevumiem, kas saistīti ar mājas lapu izstrādi, izmantojot lokālo tīklu vai internetu. Mājas lapas izstrādes process ietver mājas lapas dizainu, mājas lapas satura izstrādi, klienta / servera puses skriptu izstrādi un tīkla drošības konfigurēšanu.

Mājas lapu izstrāde ir pazīstama arī kā web izstrāde.

Majas lapu izstrāde ir kodēšana vai programmēšana, kas nodrošina vietnes funkcionalitāti atbilstoši īpašnieka prasībām. Tas galvenokārt nodarbojas ar mājas lapu veidošanas aspektu, kas ir dizains, tas ietver kodēšanu un piezīmju rakstīšanu.

Majas lapu izstrāde svārstās no vienkārša teksta lapu izveides līdz sarežģītām tīmekļa mājas lapām, sociālā tīkla mājas lapām un elektroniskām biznesa mājas lapām.

Programmētāja Pakalpojumi

Programmēšana nodrošina vietnes funkcionalitāti atbilstoši īpašnieka prasībām. Tas galvenokārt …

Lasīt vairāk
Programmēšana nodrošina vietnes funkcionalitāti atbilstoši īpašnieka prasībām. Tas galvenokārt nodarbojas ar mājas lapu veidošanas aspektu, kas nav dizains, tas ietver kodēšanu un piezīmju rakstīšanu.

Programmēšana svārstās no vienkārša teksta lapu izveides līdz sarežģītām tīmekļa mājas lapām, sociālā tīkla mājas lapām un elektroniskām biznesa mājas lapām.

SEO

SEO ir abreviatūra (Search Engine Optimization), meklētājprogrammu optimizēšanai.

Lasīt vairāk
SEO ir abreviatūra (Search Engine Optimization), meklētājprogrammu optimizēšanai. Meklētājprogrammu optimizācija ir stratēģija – paņēmienu un taktikas metodika, ko izmanto, lai palielinātu mājas lapu apmeklētāju skaitu, iegūstot augstu izvietojumu meklētājprogrammu meklēšanas rezultātu lapā – Google, Bing, Yahoo un citās meklētājprogrammās.

Video

Video reklāma uz šodienu un nākotnē ir saistošāka un daudz reiz efektīvāka mārketinga stratēģija …

Lasīt vairāk
Video reklāma uz šodienu un nākotnē ir saistošāka un daudz reiz efektīvāka mārketinga stratēģija.

Jānis lasa jaunākās ziņas savā mīļākajā ziņu portālā, un viņa priekšā parādās vietējā auto tirgotāja reklāmas klips.
Viņš pāriet uz savu iecienīto sociālo mediju vietni un sāk skatīties smieklīgu kaķa video, kad pēkšņi parādās jauna ātrās ēdināšanas restorāna prece.
Vēlāk viņš meklē pamācību par to, kā savam tālrunim uzlikt jaunu ekrāna aizsargstiklu, kad vietnē, kurā viņš atrodas, uzpeld pilnekrāna video, kurā attēlots jaunākais viedtālrunis tirgū.

Kas notiek ar visu šo mājas lapu video saturu?

Neatkarīgi no tā, kādā ierīcē ar pieslēgtu internetu un kurā mājaslapā tā parādās – sākot ar Facebook un beidzot ar iecienītāko mobilo aplikāciju / spēli, tiešsaistes video reklāma ir vienkārša produkta vai pakalpojuma reklāma, kas tiek parādīta video formātā.

Darbinieku Apmācība

Kompānijas darbinieks ir viens no zobratiem, kas attīsta Jūsu kompāniju. Kvalificēti darbinieki…

Lasīt vairāk
Kompānijas darbinieks ir viens no zobratiem, kas attīsta Jūsu kompāniju. Kvalificēti darbinieki, tas ir ļoti svarīgi. SALES notiekas visos līmeņos – sākot no priekšnieka un beidzot ar apkopēju.

Jūs varat noteikt, cik labi darbojas jūsu uzņēmums, salīdzinot rezultātus ar mērķiem un novērtējot, cik lielā mērā jūs sasniedzat mērķus. Jūs varat izmantot finanšu rādītājus, lai novērtētu sava uzņēmuma darbības rādītājus un salīdzināt tos ar jūsu konkurentiem.

Apmācība ir programma, kas palīdz darbiniekiem apgūt īpašas zināšanas vai prasmes, lai veiksmīgi uzlabotu jūsu uzņēmuma darbību un ienākumus. Darbinieki, kas visātrāk mācās un labi pielāgojas mainīgajai tirgus videi, laika gaitā ienes jūsu uzņēmumā vērtīgus klientus.

Sastādiet plānu pirms darbinieku apmācības programmas sastādīšanas.
Ir nepieciešamas Regulāras apmācību sesijas.
Izmantojiet darbiniekus kā pasniedzējus. Iemāciet darbiniekam veikt vairāk par vienu pienākumu. Uzstādiet apmācību mērķus.

Foto

Lai arī daži cilvēki tās nešķiro tomēr komerciālā un reklāmas fotogrāfijas ir diezgan atšķirīgas…

Lasīt vairāk
Lai arī daži cilvēki tās nešķiro tomēr komerciālā un reklāmas fotogrāfijas ir diezgan atšķirīgas.

Kā uzņēmuma īpašniekam jums ir svarīgi saprast šīs atšķirības, jo tās var sākt darboties, kad nolemjat izmantot drukāto un tiešsaistes reklamēšanu kā vienu no savas mārketinga stratēģijas sastāvdaļu. Komercfotografēšana un reklāmas fotogrāfija tiek izmantoti reklāmas nolūkos, nevis ģimenes albūmos, piemēram – tēlotājmākslas fotogrāfijā un fotožurnālistikā.

Amata mērķis un nodomi tomēr ir atšķirīgi, tāpat kā katra stila profesionāļi izmanto savus darbarīkus savu mērķu sasniegšanai.

Zīmola Dizains & Strateģija

Kompānija tas ir zīmols – zīmols tā ir kompānija! Jūsu kompānija, tā ir Jūsu seja. Jūsu reputācija…

Lasīt vairāk
Kompānija tas ir zīmols – zīmols tā ir kompānija! Jūsu kompānija, tā ir Jūsu seja. Jūsu reputācija, tā ir Jūsu kompānijas reputācija. Viss ir savstarpēji saistīts. Jūsu kompānijai ir jāstrādā no visas sirds, un viss būs labi.
Lai gan vairumam no mums ir zināmi lielo uzņēmumu nosaukumi: Coca-cola, Apple, Netflix utt., Zīmols ir vispārēji izdevīgs jebkura izmēra uzņēmumiem.
Tagad, pirms dodamies tālāk, definēsim, kas ir “zīmols”.
Vizuāli – zīmols ir zīme, simbols, dizains, formulējums vai visu to kombinācija.
Zīmols palīdz atšķirt produktu no konkurentiem.
Dziļākā nozīmē – zīmols attiecas uz cerību un atmiņu kopumu, kas kalpo kā solījums pircējiem.
“Solījums” ir saistīts ar to, ko viņi sagaida, lietojot produktu, un sajūtu, ko viņi iegūs, lietojot zīmolu, un tas ir tas, kas nosaka patērētāju lēmumus izvēlēties vienu produktu, nevis citu.

Aplikāciju Izstrāde

Cik reizes jūs to esat dzirdējis? Tam ir pieejama aplikācija. Noderīgais ieteikums, ko piedāvā draugs

Lasīt vairāk
Cik reizes jūs to esat dzirdējis? Tam ir pieejama aplikācija. Noderīgais ieteikums, ko piedāvā draugs, kurš tikko ir dzirdējis, ka jūs sūdzaties par kādu ikdienišķu uzdevumu, kura dēļ jums labāk nevajadzētu tērēt dārgo brīvo laiku, lai to izslēgtu no aktīvo darbu saraksta.

Aplikācija ir parasts slenga termins datora programmai, kuru var palaist ar datora ierīci, lai uzdevumu veiktu vieglāk un efektīvāk, nekā mēs to varētu izdarīt paši kā vienkārši mirstīgie. Ja jums ir viedtālrunis vai planšetdators, iespējams, esat izmantojis dažas spēļu lietotnes, ziņu lietotnes vai pat kartes lietotnes, lai palīdzētu atrast vietējo kafejnīcu. Lietojumprogrammu izstrāde ir tās profesijas nosaukums, kurā nodarbināti cilvēki, kuri projektē, izstrādā un izvieto šīs datoru programmas.

Aplikāciju izstrādātājiem ir datorprogrammēšanas fons. Kā jūs varētu iedomāties, iemesls, ko sauc par aplikāciju izstrādi, nevis tikai datorprogrammēšanu, ir tas, ka pirms un pēc datorprogrammas rakstīšanas ir iesaistītas vēl daudz citas darbības. Visi šie posmi ir ļoti tipiski, un tos kopīgi sauc par sistēmu izstrādes dzīves ciklu.

Tekstu Autors & Stratēģija

Kas ir stratēģiskā tekstu rakstīšana? Tas noteikti ir vairāk nekā tikai vārdi…

Lasīt vairāk
Kas ir stratēģiskā tekstu rakstīšana? Tas noteikti ir vairāk nekā tikai vārdi.

Parastie tekstu rakstītāji nodarbojas tikai ar e-pasta ziņojumu, tīmekļa lapu, pārdošanas vēstuļu un tamlīdzīgu tekstu rakstīšanu. Principā, viņi vienkārši dara savu darbu un neuzdod liekus jautājumus – tas nedos labākus rezultātus pasūtītājam, bet ar to pietiek. Tekstu rakstītāji parasti domā, ja klients vēlas, lai es uzrakstu X, Y un Z, tad es uzrakstīšu X, Y un Z.

Uzskats, kas liek domāt, ka klients zina, ko vēlas. Zina, kas patiesībā darbojas mārketingā un reklāmā. Zina, kas viņiem faktiski nepieciešams, lai veiksmīgi reklamētu un pārdotu savu produktu vai pakalpojumu – noved pie tā, ka uzņēmums ar tādu BOSSU pelna daudz mazāk nekā patiesībā varētu pelnīt.

Sociālo Mediju Pārvaldība

Par Sociālo Mediju Pārvaldību sauc procesu, kura laikā tiek analizēts, plānots un izveidots saturs …

Lasīt vairāk
Par Sociālo mediju pārvaldību sauc procesu, kura laikā tiek analizēts, plānots un izveidots saturs, kas tiek ievietots sociālo mediju platformās, piemēram, Facebook, Instagram un Twitter.
Sociālo mediju vadītāju var algot zīmols, privātpersona vai uzņēmums, lai tiešsaistē piesaistītu jaunus klientus vai uzlabotu un uzturētu savu esošo reputāciju.

CRM

CRM sistēmas palīdzēs Jūsu kompānijai strādāt produktīvi, kā arī, CRM sistēma palīdzēs

Lasīt vairāk
CRM sistēmas palīdzēs Jūsu kompānijai strādāt produktīvi, kā arī, CRM sistēma palīdzēs Jums efektīvi kontrolēt kompānijas darbu un redzēt rezultātus (ienākumus), Uzreiz/On The Spot. Pilnas atskaites par padarīto darbu – tagad un tūlīt!

CRM sistēma (CRM – klientu attiecību pārvaldības sistēma), tas nav plug-and-play rīks, kuru jūs vienkārši pievienojat savam tehnoloģiju stekam. Uzņēmumi, kas nopelna pozitīvu ROI (ROI – Atdeve No Ieguldijumiem), EUR 8 par katru iztērēto 1 EUR, uzskata CRM Sistēmu par biznesa stratēģiju. Tas ir viņu biznesa pamatā.

CRM Sistēmas panākumi ir atkarīgi no tā, cik labi cilvēki izmanto šo tehnoloģiju. Ieguldījumi darbinieku apmācībā ir joma, kura tiek par zemu novērtēta, salīdzinājumā ar citiem projekta elementiem, jo uzņēmuma ​​vadītāji bieži nevelta pietiekami daudz uzmanības šim nozīmīgajam faktoram.

E-pasta Mārketings

Kas ir e-pasta Mārketings? Principā, tas ir e-pasta izmantošana produktu …

Lasīt vairāk
Kas ir e-pasta Mārketings? Principā, tas ir e-pasta izmantošana produktu un / vai pakalpojumu reklamēšanai. Tomēr labāka e-pasta mārketinga definīcija ir – e-pasta izmantošana, lai veidotu attiecības ar potenciālajiem pircējiem un / vai klientiem.

E-pasta mārketings ir viens no interneta mārketinga segmentiem, kas ietver tiešsaistes mārketingu, izmantojot tīmekļa vietnes, sociālos plašsaziņas līdzekļus utt. Tas būtībā ir tāds pats kā parastais pasts, izņemot to, ka tā vietā, lai sūtītu pastu ar pasta pakalpojumu, ziņojumi tiek nosūtīti elektroniski, izmantojot e-pastu.

Grafika / Druka

Drukas dizainu var uzskatīt par grafiskā dizaina nozari. Drukas dizains procesa sākums ir …

Lasīt vairāk
Drukas dizainu var uzskatīt par grafiskā dizaina nozari. Drukas dizains procesa sākums ir veidojot “tekstu un attēlu” uz papīra / mākslas tāfeles, un procesu noslēdz, sagatavojot drukāšanai sagatavotus mākslas darbu failus profesionālai drukāšanai. Galaprodukti būs plakāti, grāmatas / žurnāli, skrejlapas, pastkartes un daudzi drukāti materiāli uz papīra vai baneriem.

Reizēm drukas dizains tiks izgatavots kā auduma reklāmkarogs, skārda plāksne vai koka panelis.

Drukas noformējumā dizainers ir atbildīgs par satura noformēšanu no pirmās zīmuļa skices. Turklāt dizainerim jāsaskaņo ar drukātāju un jāuzrauga īpašās prasības drukāšanas laikā.

Lai sagatavotu gudru un precīzu drukas dizainu, grafiskajam dizainerim ir jābūt pamatīgām zināšanām par drukas formātiem, lappušu plānošanu, profesionālām drukāšanas metodēm, drukāšanas procesu, papīru un citiem materiāliem, pēcapdrukas vērtības papildinājumiem utt.

Tādas lietas kā iesaiņojuma dizains nepieder drukas dizainam, ja vien tās iespiež iespiedēji. Tā kā šādos gadījumos iepakojuma dizains sāk savu procesu kā produkta dizains.

Mikro

Šis pakalpojums būs ideāls pašnodarbinātām personām vai mikrouzņēmumam.

SIA

Šis pakalpojums derēs lielākiem uzņēmumiem/SIA ar vairākiem darbiniekiem.

Veikals

Šis pakalpojums būs piemērots uzņēmējiem, kuri vēlas atvērt savu internetveikalu.

A/S

Šis pakalpojums būs piemērots lieliem uzņēmumiem/akciju sabiedrībām/korporācijām.

Savienojums ar šo lapu ir kriptēts - drošs.

SSL ir kriptēšanas protokols. Kriptēšana ir matemātisks process, kura laikā notiek informācijas kodēšana un dekodēšana. Protokols nodrošina to, ka no servera līdz klienta datoram pārsūtītā informācija tiek kriptēta, līdz ar to, ja arī informācija tiek pārtverta, tad to nav iespējams izlasīt un mainīt.

Neatliekat

Esat gatavi īstām pārmaiņām? Tad izdaram to kopā!

× WhatsApp!